Nástavce na úpravu, broušení a tvarování nehtů

Nástavce pro dokonalou úpravu vlastních nebo umělých nehtů!

Mezi různé nástavce, které lze s přístrojem na nehty Vivo Nail Drill použít, patří keramické nástavce s různým stupněm drsnosti, sada univerzálních brusných nástavců a sada se 100 kusy brusných pásů!

250 + doprava zdarma
Objednejte dnes, obdržíte pát., 24.09.

Vyčistit

Výběr nástavců:

Můžete si vybrat mezi:

Sadou brusných pásů (cca. 100 kusů)
12-dílnou sadou nástavců

(6 nástavců pro broušení, pilování nehtů a péči o kůžičku
+ 6 brusných pásů)

Keramickým nástavcem – červeným, jemným  
Keramickým nástavcem – modrým, středním
Keramickým nástavcem – zeleným, hrubým

 

Brusné pásy

Brusný papír/pásy jsou vhodné pro péči o vlastní nehty. Jsou ideální pro začátečníky nebo pro ty, kteří se právě seznamují s různými možnostmi tvarování a úpravy nehtů. Balení obsahuje 100 kusů brusných pásů.

 

12-dílná sada nástavců

Balíček brusných nástavců obsahuje 6 nástavců pro broušení, pilování nehtů a péči o kůžičku a 6 brusných pásů. Sada je vhodná pro komplexní péči o vlastní nehty a okolní kůžičku.

 

 

Keramické nástavce

Keramické nástavce jsou vhodné pro tvarování a odstraňování UV gelu a akrylu. Nedoporučujeme používat na vlastní nehty!

Nástavce jsou ideální pro odstranění umělých a maskovacích gelů a akrylové hmoty. Díky pevnému keramickému materiálu mají nástavce mnohem delší životnost než jiné nástavce, výhodou keramického materiálu je, že se při broušení zahřívá pomaleji.

Čištění a údržba nástavců je zcela jednoduché. Po použití je lze umýt ve vlažné vodě a poté dezinfikovat lékařským alkoholem, což zaručí dlouhodobé bezpečné používání.

K dispozici jsou 3 nástavce, které se liší podle stupně hrubosti:

 

Přístroj NENÍ součástí nabídky, ale lze jej zakoupit zde:
vivozebra.cz/výrobek/vivo-nail-drill

Balík vám doručí GLS Slovinsko, obvykle už následující pracovní den po odevzdání objednávky. Garanci a reklamace můžete uplatnit písemně na e-mail [email protected]

Často kladené otázky

Je doručení zdarma?

Dodání je ZDARMA bez ohledu na počet objednaných produktů a bez ohledu na celkovou cenu vaší objednávky.

Jak si mohu objednat produkt?

Produkt si můžete objednat přímo prostřednictvím našich webových stránek. Pokud chcete, můžete nás také kontaktovat a provést objednávku telefonicky na čísle 234 290 644 nebo e-mailem na adrese [email protected]

Mohu produkt vyměnit nebo vrátit?

Samozřejmě! Rádi produkt vyměníme nebo vrátíme částku, za kterou jste jej pořídili. Je důležité vrátit produkt nepoužívaný, nepoškozený a v původním obalu.

Kdy produkt dostanu?

Snažíme se odeslat objednávku ve stejný den nebo následující pracovní den po zadání objednávky. Objednávku tedy obvykle obdržíte do 1–2 pracovních dní po zadání objednávky.

Jsme však také závislí na logistických sítích, na které bohužel nemáme žádný vliv. Existuje jistá možnost zpoždění, například zpoždění dodávky do našeho skladu nebo zpoždění dodávky na vaši adresu. V případě zpoždění vás budeme informovat e-mailem.

Obdržím také fakturu a pokyny k produktu?

Fakturu a české pokyny obdržíte na svou e-mailovou adresu. Pokud je omylem smažete, kontaktujte nás a rádi vám je zašleme znovu.

Má produkt záruku?

Na všechny produkty, na které se vztahuje zákonná záruka, nabízíme jednoletou záruční dobu.

Kde najdu zákaznickou podporu?

V případě jakékoli pomoci, objednávek nebo dotazů jsme vám k dispozici na čísle 234 290 644 a na e-mailu [email protected]

Jak zaplatím?

Za produkty můžete platit platebními kartami, přes PayPal nebo na dobírku.

Kdo doručuje zásilky?

Zásilky jsou doručovány doručovací službou GLS. Doručovatel vás bude před doručením kontaktovat. Pokud nejste doma, můžete si domluvit bezplatný transfer zásilky na své pracoviště nebo na jinou adresu.

Jsou produkty kvalitní?

Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, a proto všechny naše produkty pečlivě vybíráme. Produkty mají ověřenou kvalitu a jsou vyrobeny z bezpečných materiálů a v souladu s normami EU.