DODÁNÍ A POŠTOVNÉ
Dodání je během 1-3 pracovních dnů od objednávky. Využíváme doručovací službu Packeta/Zásilkovna. Odesíláme v den objednávky nebo následující den. To platí pro produkty na skladě. Pokud určitý produkt není skladem, odešle se, když je opět na skladě.

Před doručením obdržíte textovou zprávu nebo vám doručovatel zavolá na telefonní číslo, které jste uvedli na objednávce. Pokud nejste na uvedené adrese, budete o opětovném doručení informováni následující pracovní den nebo se s doručovatelem můžete dohodnout na jiném místě vyzvednutí, které vám lépe vyhovuje (obchodní podmínky Packeta/Zásilkovna).

Cena za doručení pro Českou republiku je 79Kč. Příplatek v případě dobírky činí 39Kč. Pokud platíte předem kartou nebo přes PayPal, tyto náklady nemáte.
Platba je možná na dobírku, Paypalem nebo platebními kartami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).

Objednávání produktů:
1. 1. Výrobky se objednávají prostřednictvím našich internetových stránek
Kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“ se vybraný produkt přidá do košíku. Pokud si chcete tento produkt objednat, klikněte na tlačítko „košík“ a poté na „Pokračovat k pokladně“. Zadejte své dodací údaje. Zadejte všechny údaje – na váš e-mail vám zašleme fakturu a návod k použití. Nakonec vyberte způsob platby (dobírka, platební karty nebo paypal) a klikněte na tlačítko „Koupit“. Produkty se považují za objednané, když zákazník zadá všechny informace a potvrdí objednávku. Číslo objednávky se zobrazí na obrazovce a je oznámeno, že objednávka byla zadána. Potvrzení objednávky obdržíte e-mailem z webu www.vivozebra.cz. Pokud e-mail neobdržíte, zkontrolujte složku Promo akce nebo Spam. Pokud ve vašem e-mailu stále není žádné oznámení, zkontrolujte, zda jste zadali správný e-mail nebo zda jsou produkty stále v košíku. Můžete si také objednat e-mailem – [email protected]

2. 2. Objednávejte pomocí SMS – 00386 30314431
Můžete si objednat emailem, stačí nám zaslat své JMÉNO, PŘÍJMENÍ, PŘESNOU ADRESU (včetně PSČ), telefonní číslo, na kterém jste zastiženi v době dodání a produkt, který chcete objednat. V případě, že produkt vyžaduje další informace – barvu, velikost, tvar, modely…. Určitě nás informujte.

3. 3. Můžete si objednat emailem
stačí nám zaslat své JMÉNO, PŘÍJMENÍ, PŘESNOU ADRESU (včetně PSČ), telefonní číslo, na kterém jste zastiženi v době dodání, email (pro zaslání návodu a faktury) a produkt, který chcete objednat. V případě, že produkt vyžaduje další informace – barvu, velikost, tvar, modely…. Určitě nás informujte.
Všechny objednávky zaslané telefonicky, e-mailem nebo SMS budou odeslány ve stejný pracovní den nebo následující pracovní den. Při platbě na dobírku – příplatek 39 kč za objednávku – částka je vždy stejná, bez ohledu na to, kolik produktů si objednáte.

Společnost Vivovita d.o.o. se zavazuje odeslat všechny objednané produkty, které jsou na skladě v době objednávky, ve stejný nebo následující pracovní den. Pokud vybraný produkt není na skladě a nelze jej odeslat včas, obdrží zákazník e-mailem nebo telefonicky zprávu, že zásoby došly a kdy dojde k nové dodávce nebo kdy je naplánováno datum odeslání.

Obrázky produktů na www.vivozebra.cz mohou mít informativní povahu a nemusí nutně odpovídat vzhledu a obsahu produktu. Společnost Vivovita d.o.o. se snaží zajistit, aby údaje v popisu produktu byly přesné a neodchylovaly se od skutečnosti. Pokud se na výrobku vyskytne nějaká vada, okamžitě ji opravíme, jakmile nás o tom někdo informuje.

Způsoby úhrady: na dobírku, platebními kartami (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) nebo PayPal. Při platbě na dobírku je vyžadován příplatek – 39 kč. Částka se platí a účtuje za balíček a je vždy stejná – bez ohledu na to, kolik produktů v balíčku je.

Přeprava a balení produktů:
Objednané produkty budou odeslány a zabaleny tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy a dodání.
Kupující je povinen balíček před přijetím zkontrolovat. Pokud je na něm viditelné poškození, musí neprodleně informovat doručovací službu a odmítnout zásilku přijmout. Vyzvednutí balíků: Objednávku doručujeme na adresu zákazníka přes doručovací službu Packeta/Zásilkovna.

Doba dodání je 1-3 pracovní dny. Tato lhůta se může prodloužit kvůli nepřesným informacím o doručení, zvýšenému množství zásilek ve vaší oblasti, svátkům, vyšší moci nebo důvodům mimo naši kontrolu.
U objednávek odeslaných do 12:00 bude doručení ve stejný pracovní den a po 12:00 následující pracovní den. První pracovní den pro doručení začíná následující pracovní den. Svátky a víkendy se nepovažují za pracovní dny.

Objednávky zadané do 12:00 jsou obvykle odesílány stejný pracovní den, a po 12:00 následující pracovní den. První pracovní den pro doručení začíná následující pracovní den po odeslání. Svátky a víkendy se nepovažují za pracovní dny.
Objednávky zadané Express doručením mají přednost. Express objednávky do 14:00 se obvykle odesílají stejný pracovní den, a po 14:00 následující pracovní den.

Řešení stížností
Ve společnosti Vivovita d.o.o. se budeme snažit vyřešit jakoukoli stížnost nebo křivdu co nejdříve. Respektujeme zákon na ochranu spotřebitele a uděláme vše pro to, abychom našli pozitivní řešení nebo abychom vám odpověděli na vaši otázku.

V případě nejasností, stížností nebo dotazů nás prosím kontaktujte na:

GLS D59 – VIVOVITA d.o.o. (VIVOZEBRA)
Dolany u Červených Peček 73
28002 Kolín
E-mail: [email protected]

Reklamační řád je řešen interně a je řešen s kupujícím a společností Vivovita d.o.o. Pokud dohodu nelze vzájemně vyřešit, adresa Evropského střediska pro řešení sporů je: Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI, řeší zde všechny spory.

Společnost musí informovat kupujícího-odesílatele o stížnosti do 7 pracovních dnů, že je v procesu vyřizování a kdy může očekávat odpověď.

Kontrola balíčku: Balíček okamžitě zkontrolujte za přítomnosti doručovatele. Ve vzácných případech jsou brány v úvahu následné nároky na náhradu škody. Za kupujícího nemůžeme jako odesílatel vyřešit reklamaci poškozených balíků, takže musíte poškození zásilky oznámit doručovací službě a vyplnit zprávu, o kterou požádáte kurýra, který ji musí doručit, přijmout a podepsat. V případě poškození obalu nebo produktu nás prosím informujte písemně na náš e-mail [email protected].

Vrácení a výměna produktu: Podle zákona o ochraně spotřebitele má zákazník právo odstoupit od nákupu, je-li proveden prostřednictvím prodeje na dálku (nákup online), a to bez udání důvodu a produkt může vrátit na adresu společnosti. Právo na odstoupení od smlouvy musí zákazník uplatnit do 14 dnů od obdržení produktu (během této doby musíte společnost o vrácení informovat). To se provádí písemným oznámením společnosti o vrácení e-mailem na adresu [email protected]. Kupující je povinen nejpozději do 30 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit produkty původně zabalené v nezměněném množství a formě a nepoškozené a nepoužité společnosti, na adresu: GLS D59 – VIVOVITA d.o.o. (VIVOZEBRA), Dolany u Červených Peček 73, 28002 Kolín

Náklady na vrácení zboží hradí odesílatel – kupující. Společnost Vivovita d.o.o. nepřijímá zásilky s výkupným.

Vraťte produkt na adresu:
GLS D59 – VIVOVITA d.o.o. (VIVOZEBRA)
Dolany u Červených Peček 73
28002 Kolín
E-mail: [email protected]
spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde:

Vady materiálu

Kupující může uplatnit svá práva vyplývající z vady materiálu, pokud tuto vadu oznámí prodávajícímu do dvou měsíců ode dne, kdy byla vada zjištěna. Spotřebitel musí vadu podrobněji popsat v oznámení o vadě a umožnit prodejci prohlédnout si předmět.

Spotřebitel může prodávajícího osobně na vadu upozornit, k čemuž musí prodávající vystavit certifikát, nebo jej zaslat na adresu:

GLS D59 – VIVOVITA d.o.o. (VIVOZEBRA)
Dolany u Červených Peček 73
28002 Kolín

Prodávající neodpovídá za vady materiálu produktu, které se projeví po dvou letech od jeho dodání kupujícímu.

Má se za to, že vada již existovala v době dodání, pokud se projevila během šesti měsíců od dodání. Práva spotřebitele uvedená v prvním odstavci zaniknou dva roky ode dne, kdy prodejce informoval o vadě materiálu.

Spotřebitel, který řádně informoval prodávajícího o vadě, má právo požadovat, aby prodávající: odstranil vadu výrobku nebo vrátil část zaplacené částky v poměru k vadě nebo vyměnil výrobek za nový nebo vrátil zaplacenou částku.

Pokud není zpochybněna existence vady produktu nebo nesrovnalosti v poskytované službě, musí společnost vyhovět žádosti spotřebitele podle § 37c a 38 tohoto zákona co nejdříve, nejpozději však do osmi dnů.

Společnost musí písemně odpovědět na žádost spotřebitele nejpozději do osmi dnů od jejího přijetí, pokud je zpochybněna existence vady produktu nebo nesrovnalosti v poskytované službě.

Článek 43b zákona na ochranu spotřebitele stanoví, že v případě smluv uzavřených na dálku musí spotřebitel obdržet informace uvedené v článku 43b nejpozději před tím, než je smlouva nebo nabídka závazná, a to:

– podmínky, lhůty a postup pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu v souladu s články 43č a 43d zákona na ochranu spotřebitele společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy uvedeným v pátém odstavci čl. b43d

Odstoupení od smlouvy není možné v případě:
kupující nemá právo odstoupit od smlouvy u produktů, které jsou vyráběny podle jeho přesných pokynů a jsou přizpůsobeny jeho osobním potřebám. Použitou kosmetiku, která se používá k péči o pokožku, nehty, oči a vlasy, také nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví a hygienických důvodů. Rovněž není možné odstoupit u zakoupené kosmetiky, která již byla použita, protože otevřené a použité kosmetické výrobky nejsou vzhledem ke své povaze vhodné k vrácení. Informujeme všechny zákazníky, že otevřené kosmetické výrobky, které již nejsou v originálním balení, byly použity a ze kterých byly odstraněny bezpečnostní a ochranné vrstvy, nebudou z hygienických a zdravotních důvodů vyměněny a nebudou vráceny peníze (pokud to nebylo se společností předem dohodnuto). Pokud zákazník není přesvědčen o jejich funkčnosti, může se zastavit ve společnosti (pouze po předchozí domluvě), kde má možnost vyzkoušet kosmetické výrobky a doplňky, aby se ujistil o použití výrobku.

Všechny kosmetické výrobky jsou zcela bezpečné a jsou oznámeny na portálu EU – Portál pro oznamování kosmetických přípravků CPNP.

Spotřebitel musí prodejci vrátit zboží nepoškozené a ve stejném množství, ledaže by věc byla bez viny spotřebitele zničena, poškozena, ztracena nebo se její množství snížilo.
Odstoupení není možné u všech produktů z oblasti elektroniky, spotřebičů, spotřební elektroniky a dalších produktů, které k provozu vyžadují baterie nebo elektřinu, můžete od nákupu odstoupit, pouze pokud jsou produkty vráceny společnosti za podmínek předchozího odstavce a v originální obalu, neotevřeném obalu, fólii a s neodstraněnou ochranou. Produkt musí být ve zcela stejné formě, v jaké jej obdržel zákazník, nesmí být poškozený, použitý nebo v menším množství.

Všechny tyto produkty mají také 1letou záruku, kterou můžete uplatnit u svého prodejce nebo autorizovaného servisního střediska. Pokud kupující pošle reklamaci ve stanovené lhůtě a vrátí produkt za podmínek prodávajícího na jeho adresu, vrátí mu prodávající kupní cenu, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí produktu. Náklady na vrácení nebo výměnu produktů hradí zákazník. Společnost nepřijímá zásilky s výkupným, takže takové zásilky neposílejte, protože budou vráceny na vaši adresu.

UPOZORNĚNÍ! U právnických osob musí být produkty nepoškozené, v původním obalu, nezměněném množství, se všemi ochranami a plombami, to platí pro VŠECHNY PRODUKTY nabízené společností Vivovita d.o.o. V případě fyzického poškození produktů nebo množství, které neodpovídá původní hodnotě, je právnická osoba povinna uhradit způsobenou škodu.

V případě, že zákazník vrátí výrobek, o kterém zjistíme, že byl poškozen nesprávným nebo nevhodným používáním nebo manipulací, která není nezbytně nutná k určení povahy, vlastností a provozu zboží, reklamace nebudeme moc vzít v úvahu. Totéž platí, pokud zákazník zmešká 14denní lhůtu na vrácení produktů, považuje se to za zamítnutou reklamaci a pokud zákazník chce, aby byl stejný výrobek odeslán zpět, hradí náklady na vrácení balíku a náklady na vybavení neoprávněné reklamace, což je 130 CZK. V opačném případě produkt zničíme. Totéž platí pro všechny balíky pro produkty zakoupené na jiných webových stránkách a zaslány zákazníkům na naši adresu.

Odpovědnost za vady materiálu! (Zdroj: Kodex závazků (OZ-NPB3)

Spotřebitel musí prodejci vrátit zboží nepoškozené a ve stejném množství, ledaže by věc byla bez viny spotřebitele zničena, poškozena, ztracena nebo se její množství snížilo. Spotřebitel nesmí zboží volně používat, dokud neodstoupí od smlouvy. Spotřebitel může zboží prohlédnout a otestovat v rozsahu nezbytně nutném ke zjištění skutečné situace. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty produktu, pokud je toto snížení výsledkem chování, které není nezbytně nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování produktu.
Spotřebitel nesmí zboží volně používat, dokud neodstoupí od smlouvy. Spotřebitel může zboží prohlédnout a otestovat v rozsahu nezbytně nutném ke zjištění skutečné situace. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty produktu, pokud je toto snížení výsledkem chování, které není nezbytně nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování produktu.

Pokud spotřebitel již věc obdržel a odstoupí od smlouvy, bude věc vrácena nebo předána společnosti nebo osobě pověřené společností k okamžitému převzetí nebo nejpozději do 14 dnů po oznámení uvedeném v odstavci 1 článku 43 h tohoto zákona, pokud společnost nenabízí vyzvednutí vráceného zboží. Věc se považuje za včas vrácenou, pokud ji spotřebitel odešle před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení. Dle kupních smluv může společnost zadržet vrácení přijatých plateb, dokud nebude vrácená položka přijata nebo dokud spotřebitel neposkytne důkaz, že položka byla vrácena, pokud společnost nenabízí možnost převzít vrácenou položku sama.

Kupující je povinen nejpozději do 30 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit produkty původně zabalené v nezměněném množství a formě a nepoškozené a nepoužité společnosti, na adresu:

GLS D59 – VIVOVITA d.o.o. (VIVOZEBRA)
Dolany u Červených Peček 73
28002 Kolín
E-mail: [email protected]